Kraamzorg Bloei
Een veilig gevoel

CORONA: Alertheid geboden!
Wij volgen de richtlijnen van overheid, RIVM, GGD en brancheorganisatie kraamzorg.

Klachten? Laat dit van tevoren aan onze kraamverzorgster of kraamzorgorganisatie weten.
Intake: We nemen altijd telefonisch contact met je op, en bespreken dan of de intake bij jou thuis of telefonisch wordt gedaan.
Kraambezoek: Vermijd drukte. Voorkeur heeft dat er geen visite langskomt als kraamverzorgster er is. Toch bezoek? Als er geen (verdenking op) besmetting is, kan in overleg met de kraamverzorgster één bezoeker komen als zij er is. Bij voorkeur steeds 1 (en dezelfde) bezoeker.
Hygiënerichtlijnen: Houd zoveel mogelijk 1,5 meter afstand • Was je handen regelmatig • Nies in je elleboog • Snuit in een papieren zakdoekje en gooi het daarna meteen weg

Als je vragen hebt, kun je ons altijd mailen of bellen.
#wijzorgen #ikzorg #kraamzorg

Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgende. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie: Kraamzorg Bloei, de heer R. Maridjan, Televisiestraat 246, 2525 LV Den Haag.